هشدار درباره فروش تور زمینی اربعین-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

هشدار درباره فروش تور زمینی اربعین

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه امسال حتی به سمت مقاصد مرز‌های چهارگانه با عراق هم بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: مردم فریب تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را نخورند تمام تور‌های زمینی کلاهبرداری است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 07
کد خبر: ۱۰۱۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، داریوش باقرجوان درباره آگهی‌ها و تبلیغات کاروان عتبات عالیات در ایام اربعین اظهار داشت: تمام تصمیمات در حوزه سفر‌ها و جابه جایی زائران در ایام اربعین تابع ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های ستاد مرکزی اربعین است. هر چند تصمیمات شناور است، اما تا این لحظه قرار نیست هیچ‌گونه تردد زمینی وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مرز‌های زمینی مسافری ایران و عراق در این ایام بسته است، ادامه داد: به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه و ... به عراق در ایام اربعین نداریم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هر گونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل و نقل هیچ فروشی ندارند و اساسا امکان خروج از مرز‌ها وجود ندارد.


وی تاکید کرد: مردم فریب تبلیغات و آگهی‌های تور‌های زمینی و کاروان به سمت عراق در ایام اربعین را نخورند و فروش تور زمینی و فروش بلیت به مقاصد عراق به طور قطع کلاهبرداری است و از مردم تقاضا داریم نسبت به خرید بلیت اتوبوس یا تور زمینی و کاروان به مقاصد عراق اقدام نکنند. پیش از این تمام ثبت نامی‌ها از طریق سامانه مربوط به سازمان حجم و زیارت انجام می‌شد و این سامانه هم در شرایط حال حاضر به دلیل ممنوعیت سفر‌های زمینی غیر فعال است.

باقرجوان با بیان اینکه امسال حتی به سمت مرز‌های چهارگانه عراق بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: آنچیزی که تا به این لحظه به سازمان راهداری اعلام شده این است که اربعین امسال تردد زمینی نخواهیم داشت و حتی به سمت مرز‌های عراق هم بلیتی برای فروش نداریم./ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار